2024-cü il üçün qlobal sosis bazarının inkişafı qənaətbəxş olub və bu, istehlak, istehsal və ticarət sahələrindəki əsas tendensiyalarla bağlıdır.
Fins.az xəbər verir ki, 2023-cü ildə qlobal sosis bazarında ixrac və idxal artıb. Almaniya, İtaliya və ABŞ ən böyük ixracatçılar olaraq qlobal sosis ixracının 36%-ni təşkil edib. Eyni zamanda, Birləşmiş Krallıq, Almaniya və Fransa ən böyük idxal edən ölkələr olub.
Bazarda müşahidə olunan əsas tendensiyalar bunlardır:
- Premium və Orqanik Sosislərə Tələb Artımı: İstehlakçılar daha keyfiyyətli, orqanik və ya ləzzətli sosislərə meyllidir. Bu tendensiya Şimali Amerika və Avropa bazarlarında xüsusilə güclüdür.
- Məhsul Çeşidliliyinin Artması: Donuz əti, toyuq və hətta bitki mənşəli sosislər kimi müxtəlif ətdən hazırlanan sosislər getdikcə daha populyar olur. Bu, həm sağlamlığa diqqət edən istehlakçılara, həm də alternativ protein mənbələrini axtaranlara yönəlir.
- Pərakəndə Satış Kanalları: Supermarketlər və hipermarketlər əsas paylama kanalları olaraq qalır, amma niş məhsullar üçün onlayn satış platformalarının əhəmiyyəti artmaqdadır.
Gələcəkdə, bazarın dəyərinin mütəmadi olaraq artacağı, məhsul təkliflərində yeniliklər və Asiya Sakit Okean və Latın Amerikası kimi inkişaf etməkdə olan bazarlarda genişlənən istehlak bazası ilə dəstəklənəcəyi proqnozlaşdırılır.
2023-cü ildə bazarın həcmi bir neçə milyard ABŞ dolları səviyyəsində qiymətləndirilib və 2026-cı ilə qədər hər il ortalama 4.8% artım sürəti ilə böyüməsi gözlənilir.