"Geridə qoyduğumuz sertifikasiya, MİQ imtahanları göstərdi ki, müəllim hazırlamaq üçün universitetlərin müəyyən yanaşmalara diqqət etməsi vacibdir".
Bu sözləri AzEdu.az-a açıqlamasında təhsil eksperti Kamran Əsədov qeyd edib.
Ekspert bildirib ki, müəllimlərə ənənəvi mühazirə üsullarından daha çox interaktiv metodlardan istifadə etməyi öyrətmək lazımdır:
"Bu, tələbələrin fəal iştirakını və müstəqil düşüncələrini təşviq edir. Müasir təhsil prosesində texnologiyaların rolu artdıqca, müəllimlərin rəqəmsal alətlərdən effektiv şəkildə istifadə etməyi bilmələri vacibdir. Universitetlər müəllim hazırlığı proqramlarına texnologiya təlimlərini daxil etməli və bu bacarıqların inkişafını təşviq etməlidir. Müəllimlər müxtəlif öyrənmə tərzləri və ehtiyacları olan tələbələrlə işləmək bacarıqlarına malik olmalıdırlar.
İnkluziv təhsil, fərqli öyrənmə tərzlərini və ehtiyaclarını nəzərə alaraq tədris proqramlarının qurulmasını tələb edir. Müəllim hazırlığı yalnız nəzəri biliklər üzərində qurulmamalıdır; təcrübə çox önəmlidir. Universitetlər tədris proqramlarını təcrübi komponentlərlə zənginləşdirərək tələbələrin müxtəlif məktəblərdə dərs demələrini və real iş mühitində bacarıqlarını sınamalarını təmin etməlidir.
Müəllimlərin yalnız təhsil aldıqları müddət ərzində deyil, həm də iş prosesində daim təkmilləşmələrini təmin etmək üçün universitetlər kurslar, seminarlar və təlimlər təklif etməlidir. Beləliklə, müəllimlər yeni təlim metodları, tədqiqatlar və təhsil texnologiyaları ilə ayaqlaşa bilərlər. Müəllimlərin şagirdlərlə, valideynlərlə və həmkarları ilə səmərəli şəkildə ünsiyyət qurma bacarıqları çox önəmlidir. Universitetlər müəllimlərin psixoloji hazırlığına, kommunikasiya bacarıqlarına, konfliktlərin həlli və empatiya qabiliyyətlərinin inkişafına xüsusi diqqət yetirməlidirlər".
K.Əsədovun sözlərinə görə, universitetlər müəllimləri tədqiqat aparma və kritikal düşünmə bacarıqlarını inkişaf etdirməlidirlər:
"Müasir müəllimlər təkcə məlumatın ötürülməsini deyil, həm də analitik düşüncə, problem həlli və müstəqil öyrənməyi təşviq etməyi bilməlidirlər.
Müəllimlərin qlobal və mədəni müxtəliflik kontekstində öyrətməyi bilmələri vacibdir. Bu, müəllimlərin müxtəlif mədəni mənsubiyyətlərdən olan tələbələrlə daha yaxşı işləmələrinə və qlobal təhsil meyllərinə uyğun təlim metodlarından istifadə etmələrinə imkan yaradır. Bu yanaşmalarla universitetlər daha müasir və dövrün tələblərinə uyğun müəllimlərin hazırlanmasına töhfə verə bilər".