Günün əvvəlində BMW-nin Çində satışlarının azalmasının onun mənfəətinə mənfi təsir göstərdiyini bildirməsindən sonra Yaponiyanın avtomobil istehsalçısı Honda da oxşar bəyanatla çıxış edib.
Marja.az xəbər verir ki, Şirkət maliyyə ilinin birinci yarısında mənfəətinin əvvəlki ilin eyni dövrü ilə müqayisədə təxminən 20 faiz azaldığını açıqlayıb. Mənfəətin azalmasının daha çox Honda-nın Çində satışlarının azalması ilə bağlı olduğu bildirilib.
Honda Motor Co.-nun bu ilin aprel-sentyabr ayları arasındakı 6 aylıq dövr üçün mənfəəti 494 min 68 milyard yen olub. Əvvəlki ilin eyni dövründə bu rəqəm 616 milyard yen səviyyəsində idi. Şirkətin satışları qeyd olunan dövrlər üzrə 9,6 trilyon yendən 10,8 trilyon yenə yüksəlib.
Honda-nın satışlarını artıran qlobal miqyasda motosiklet satışlarının artması idi. Bununla belə, avtomobil satışları, xüsusən də Çinə avtomobil satışları əhəmiyyətli dərəcədə azalıb.
Baş ofisi Tokioda yerləşən Honda şirkətinin fikrincə, zəmanət xərcləri və keyfiyyətlə bağlı məsrəflər də Honda-nın mənfəətini azaldıb, eyni zamanda valyutanın dəyişməsi də mənfi təsir göstərib. Şirkət rüblük rəqəmləri açıqlamayıb.
Honda mart ayına qədər maliyyə ili üçün mənfəət proqnozunu 50 milyard yen azaldaraq 950 milyard yenə endirib. Bu, Honda-nın son maliyyə ilində qazandığı 1,1 trilyon yendən aşağıdır. Balans xəbərlərindən sonra Honda səhmləri dəyərinin 6,5 faizini itirib.
BMW-nin mənfəəti gözləntilərdən aşağı düşüb
Çərşənbə günü BMW Çində satışların azalması və əyləc sistemindəki problemlər səbəbindən üçüncü rübdə mənfəətini analitiklərin gözləntilərindən aşağı olduğunu bildirib. Şirkətin mənfəəti ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 61 faiz azalıb. Bununla belə, şirkətin maliyyə ilinin sonu üçün gözləntilərini qoruduğu bildirilib.
BMW-nin CEO-su Oliver Zipse açıqlamasında deyib: “Üçüncü rübdəki fövqəladə çətinliklərdən sonra biz dördüncü rübdə illik hədəflərimizə çatmaq üçün daha güclü qazanc əldə etmək yolundayıq”.
Sentyabrda BMW Çindəki ləng tələbi və Continental tərəfindən təchiz edilmiş əyləc sistemindəki problemləri əsas gətirərək ilin sonu üçün proqnozlarını azaldıb.
Rəqib Alman avtomobil istehsalçıları Volkswagen və Mercedes-Benz də zəif iqtisadiyyat və gərgin rəqabət şəraitində Çində satışların azalması ilə mübarizə aparır.
BMW üçüncü rübdə 1,7 milyard avro əməliyyat mənfəəti açıqlayıb; Bu, ötən ilin eyni rübündəki 4,352 milyard avro ilə müqayisədə 61 faiz azalma deməkdir. Analitiklər 1,8 milyard avro əməliyyat mənfəəti gözləyirdilər.
Avtomobil istehsalçısının satış gəliri 32,4 milyard avro təşkil edib ki, bu da analitiklərin 34,3 milyard avro gözləntisindən aşağı olub. Əvvəlki ilin eyni dövründə 38,46 milyard avroluq satışların ardından bu ilki satışlarda 15,7% azalma olub.
Şirkət 2024-cü ildə 6 faizdən 7 faizədək əməliyyat mənfəət marjasına nail olmaq yolunda olduğunu bildirib.