AZ

Nestle xərcləri azaldacaq: Hədəf 2,83 milyard dollar qənaətdir

Nestle şirkətinin yeni baş direktoru Laurent Freixe rəhbərliyi altında böyümə strategiyalarını gücləndirəcək.

Marja.az xəbər verir ki, Şirkət reklam və marketinq xərclərini artırarkən, ümumi xərcləri azaldacaq. O, həmçinin su və yüksək keyfiyyətli içki biznesini müstəqil qlobal bölməyə çevirəcək. Beləliklə, şirkət böyüməni sürətləndirməyi hədəfləyir.

İsveçrənin qida nəhəngi 2027-ci ilə qədər xərclərə 2,5 milyard İsveçrə frankı (təxminən 2,83 milyard dollar) qənaət etməyi planlaşdırır. Bundan əlavə, cari qənaətlərin 1,2 milyard İsveçrə frankı olacağı gözlənilir.

Normal əməliyyat mühitində Nestle ortamüddətli perspektivdə artımın 4 faizdən yuxarı olacağını və əsas ticarət əməliyyat marjasının 17 faizə çatacağını proqnozlaşdırır.

Şirkət 2025-ci ilə qədər ümumi satışlarının 9 faizini reklam və marketinq investisiyalarına ayırmağı hədəfləyir. Bu nisbət 2023-cü ildə satışlarının 7,7 faizini təşkil edib.

Bundan əlavə, Nestle 2025-ci il yanvarın 1-dən etibarən su və yüksək keyfiyyətli içki biznesini müstəqil qlobal bölməyə çevirəcək.

Seçilən
13
marja.az

1Mənbələr