Elektrikli nəqliyyat vasitələrinin geniş tətbiqinə ən böyük maneələrdən biri yüksək batareya xərcləri və istifadəçilərin batareyanın dəyişdirilməsi ilə bağlı narahatlıqları idi. Lakin bu vəziyyət sürətlə dəyişir.

İndex.az xəbər verir ki, 2030-cu ilə qədər elektromobilin akkumulyatorunun dəyişdirilməsinin dəyəri daxili yanma mühərrikinin təmiri xərclərindən az olacaq.

“Goldman Sachs”ın son hesabatına görə, akkumulyator qiymətlərinin 2026-cı ilə qədər hər kVt/saat üçün 80 dollara düşəcəyi gözlənilir. Bu, 2023-cü ildəki qiymətlərin demək olar ki, yarısı qədər xərc deməkdir.

Bu azalma litium-ion batareyaları, eləcə də elektrik nəqliyyat vasitələrini istifadə edən bir çox enerji və texnologiya layihələri üçün əsas dönüş nöqtəsi olacaq. 2012-ci ildə bir kVt/saatın qiyməti 400 dollar, 2024-cü ildə isə 110 dollara yaxın olub.

Qiymətlərin bu kəskin azalması 2026-cı ildə elektrik avtomobilləri ilə adi benzinlə işləyən avtomobillər arasında qiymət paritetini mümkün edə bilər.

Bununla belə, ən maraqlı inkişaf bu azalmanın ikinci əl elektrikli avtomobillərə və akkumulyatorların dəyişdirilməsi xərclərinə təsiridir. Əksər sürücülər ikinci əl elektrik avtomobili almaqda maraqlı deyillər, çünki burada akkumulyatorun vəziyyəti qərara təsir edir.

Xoşbəxtlikdən, batareya qiymətlərindəki bu azalma, batareyaların dəyişdirilməsini son dərəcə əlverişli etməklə, ikinci əl elektrik gücünü artıracaq.