AZ

IKTA provayderlərin antireytinqini açıqladı

Şəffaflığı və xidmət keyfiyyətini artırmaq məqsədilə Azərbaycan İnformasiya və Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) ölkənin internet provayderlərinin (ISP) və telekommunikasiya operatorlarının rüblük reytinqini dərc edib. 2024-cü ilin iyul-sentyabr ayları arasında toplanmış məlumatlara əsaslanan qiymətləndirmə şirkətləri iki əsas göstərici üzrə dəyərləndirir: istehlakçı şikayətlərinin həcmi və bu şikayətlərə cavab sürəti.

İKTA-nin məlumatına görə, “E-Şikayət” sistemi vasitəsilə təqdim edilən hesabatlardan çıxarılan şikayət indeksi və istifadəçi müraciətlərinə orta cavab müddəti bu təhlilin əsasını təşkil edib. İnternet xidmətləri bazarının 90%-ni əhatə edən agentliyin nəticələri hesabatlılığı təşviq etməyi və xidmət standartlarının yaxşılaşdırılmasını hədəfləyir.

Hesabat üç şirkəti — Enginet MMC, Selnet MMC və GSP MMC-ni, müvafiq olaraq, 6.78, 3.40 və 2.89 şikayət indeksi ilə internet xidmətlərinin təqdimatında ən az effektiv kimi göstərir. Şikayətlərə cavab sürətinə gəldikdə, Azqtel MMC ən pis nəticə göstərərək müraciətlərə cavab üçün orta hesabla 21 gün tələb edib. Az-Evro Tel MMC və Uninet MMC isə müvafiq olaraq 16 və 14 gün cavab müddəti ilə geridə qalıb.

Agentliyin hər bir reytinqi 17 şirkəti əhatə edir və Azərbaycanın rəqəmsal mühitində davam edən sistemli problemləri üzə çıxarır.

Tanınmış internet eksperti Osman Gündüz, İKTA-nin təşəbbüsünü alqışlayaraq, onun istehlakçıları gücləndirmək və xidmət təminatçılarını yaxşılaşmaya təşviq etmək potensialını vurğulayıb. Lakin Gündüz bu nəticələrin daha geniş yayılmasının vacibliyini də qeyd edib. ” İKTA belə reytinqlərin ictimai təqdimatını keçirməli və mobil telekommunikasiya operatorları ilə bağlı məlumatları da daxil etməlidir”, — deyə o, bütün kommunikasiya ekosisteminin hərtərəfli nəzərdən keçirilməsini tövsiyə edib.

İKTA bu qiymətləndirmələri mütəmadi olaraq aparacağını və poçt xidmətləri və daha geniş telekommunikasiya sektorunu da əhatə edəcəyini vəd edib. Şirkətləri məsuliyyətə cəlb etməklə və şəffaflığı artırmaqla agentlik, istehlakçı məmnuniyyətinə önəm verən rəqabətli mühit yaratmağı hədəfləyir.

Bazar müşahidəçiləri, xüsusilə rəqəmsal əlaqənin Azərbaycanın iqtisadiyyatı və sosial ehtiyacları üçün getdikcə daha kritik əhəmiyyət kəsb etdiyi bir vaxtda, sənayenin bu təzyiqlərə necə reaksiya verəcəyini diqqətlə izləyəcəklər. İKTA -nin bu liderliyi ilə ümid edilir ki, bu yeni hesabatlılıq operatorların uzun müddətdir mövcud olan xidmət problemlərini həll etməsinə təkan verəcək və nəticədə ölkə üçün daha etibarlı rəqəmsal təcrübə təmin edəcək.

Seçilən
3
2
hokm.az

3Mənbələr